“Am început cu studiul fizionomiei arabe şi fascinaţia a fost atât de mare încat mi-am dedicat în totalitate timpul studiului tehnicilor de comunicare nonverbală. Am continuat cu studiul fizionomie chineze, europene, indiene studiez în continuare tot ce este legat de face-reading şi de corelarea trăsăturilor faciale cu cele de personalitate.
Face Keys este o metoda care ţine cont de informaţia adunată în mii de ani din mai multe culturi ale lumii - chinezi, arabi, indieni, europeni - dar care oferă informaţii verificate de ştiinţele unanim acceptate ale zilelor noastre ca psihologia, sociologia, genetica, biomecanica, antropologia sau fiziologia. Am descoperit că, reduse la esenţa lor, toate tehnicile de citirea feţei au un numitor comun. De fapt, cred că citirea feţei precede orice cultură în sine, orice altă formă de comunicare deci orice formă de scriere sau de limbaj. Mimica a fost printre primele forme de comunicare între oameni şi poate de aceea faţa are cel mai mare rol în comunicarea nonverbală, în zilele noastre.
Cititul feţei, sau corelarea trăsăturilor faciale cu personalitatea, îşi găseşte azi aplicabilitate în tote domeniile la care vă puteţi gândi, fie că vorbim de lumea business-ului, fie de dezvoltarea personală. Fie că o facem inconştient, fie că este un act conştient, cu toţii ştim să interpretăm mimici, gesturi sau ştim ce emoţii sunt exprimate cu ajutorul muşchilor feţei.
Am început să predau şi să-i învăţ şi pe alţii să citească feţe sub deviza că nu vreau să induc pe nimeni în eroare. Procesul meu de învăţare şi de dezvoltare continuă şi este alimentat de oamenii pe care îi învăţ să facă primii paşi pe acest drum. Sunt convins că viaţa oricui se schimbă, atunci când învaţă să folosească metode de comunicare, vechi de când lumea, dar aduse în prezent. Îi priveşte altfel pe cei din jur, dar se vede altfel şi pe sine, “altfel” însemnând fără măşti, fără zâmbete de complezenţă. Capătă abilitatea de a vedea cum este cu adevărat o persoană, de ce a ajuns aşa şi cum poate face comunicarea mai uşoară.”